torsdag den 9. oktober 2008

Ting #23 - afrunding :) :) :)
Tid er en underlig ting. Da dette projekt startede var vi i februar måned, og nu er det snart jul! Uge efter uge har jeg trofast kastet mig igang med ugens opgave, og nu er vi færdige....! ØV
Her i huset har vi været rigtig gode til, at hjælpe hinanden. Vi har talt om ugens opgave efter behov. Jeg synes godt om e-læring, med god kombination af kollegahjælp.
De "opgaver/ting" jeg synes bedst om (i tilfældig rækkefølge):
- Igoogle
- LibraryThings
- You Tube
- Google Maps
- E-boks
- MP-3
- Facebook.........(måske, men så skal døgnet have flere timer)
Alt sammen god lærdom, som jeg vil bruge ind imellem og når jeg får rigtig god tid!

Forløbet har været fint. Med pauser undervejs har jeg ikke følt det presset.
Jeg vil gerne deltage igen, hvis f.eks. 23TING+ indfinder sig :))
Internettet bliver hele tiden udviklet, og bibliotekerne ville være et oplagt sted, til servicering af dette medie, men hvordan?? Det vil jeg tænke nærmere over.

Tak for et godt og lærerigt kursus.

Ingen kommentarer: